Too Much Salt Is Not Healthy

För Mycket Salt. Saltet som du äter, ju mer kalcium, din kropp kommer att vara gratis, det betyder att det inte är där för att hjälpa ben. Produkter som bröd, ost, potatis och kalla aptitretare är några av de högsta värden. Det finns ingen anledning att helt skära ut salt, men att sikta på mindre än 2300 mg natrium per dag. Det är OK att njuta av dina favorit program. Men det är alltför lätt att spendera många timmar framför skärmen, som ligger på soffan. När det blir en vana för livet, är inte tillräckliga för att flytta och ben för att förlora. Motion gör mer. Det är bättre för ditt skelett, när dina fötter och ben för att bära tyngden av kroppen, vilket gör ben och muskler att arbeta mot gravitationen. Km cykelvägar, När pedalen för att jobba eller rida i timmar under helgen, ditt hjärta och lungor starkare. Ben? Inte så mycket. Eftersom det inte är en viktbärande aktivitet, Cykling ökar bentätheten, i motsats till promenader, löpning och Vandring.

Too Much Salt Is Not HealthyOm du är en cykling entusiasten, du vill lägga lite tid i gymmet, kosten, och att blanda upp det med aktiviteter som tennis, promenader, dans och simning (motstånd vatten hjälper till skelettet). Alltför mycket tid i sin “grotta” Kanske du bör få ut mer. Kroppen producerar D-vitamin i solens ljus. Bara 10-15 minuter ett par gånger i veckan kan göra. Men överdriv inte. För mycket tid i solen kan öka risken för cancer i huden. Och finns det några andra fångar, också. Din ålder, hudfärg, tid av året och där du bor kan undvika att producera vitamin D. så kanske, grädde för garvning. Lägg till berikade flingor, juice och mjölk (inklusive mandel, soja, ris eller någon annan vegetabilisk mjölk och icke-feta mejeriprodukter i kosten. Fråga din läkare om du behöver tillskott av vitamin D.

Du Vill Ha En Annan Margarita. När du är med vänner, en annan runda att det kan verka konstigt. Men för att hålla den förlust av benmassa, bör du begränsa den mängd alkohol du dricker. Inte mer än ett glas om dagen för kvinnor och två för män rekommenderas. Alkohol kan störa sätt absorberas av kroppen kalcium. Massa Coca-Cola i smaken av kolsyrade drycker, kan det orsaka skador på ben. Samtidigt som det behövs mer forskning, vissa studier har kopplat benförlust med koffein och fosfor i dessa drycker. Andra experter tror att det dåliga kommer när du bestämmer dig för att dricka i stället för mjölk eller andra drycker som innehåller kalcium. Alltför många koppar kaffe eller te, kan du också rob ben av kalcium.

Ballonger gjorda av vete bran med mjölk, Vad låter mest hälsosamma av 100% durumvete? Men när du äter med mjölk, din kropp absorberar mindre kalcium. Oroa dig inte om andra livsmedel, som bröd, som kan innehålla vetekli. Men om du är ett fan av den koncentration av materialet, och du tar fotboll, lämna det för att handla för minst 2 timmar mellan kli och p-piller. När du regelbundet andas in cigarettrök, din kropp är i skick som ny, frisk benvävnad. Ju längre du röker, desto värre. Rökare har fler möjligheter till raster och ta längre tid att läka. Men om du sluta Röka, kan du minska risken och förbättra din benhälsa, även om det kan ta ett par år.

Dina Egna Recept. Vissa läkemedel, särskilt om du har för att ta dem för en lång tid kan ha en negativ påverkan på benet. Vissa antiepileptika, och glukokortikoider, såsom prednison och kortison, kan orsaka förlust av benmassa. Du kan ta anti-inflammatoriska läkemedel, såsom glukokortikoider, om du har sjukdomar som reumatoid artrit, lupus, astma, Crohns sjukdom. Låg kroppsvikt, BMI på 18,5 eller mindre innebär mer risk för frakturer och förlust av benmassa. Om du är liten, benig, inte viktbärande övningar och konsultera din läkare om du behöver mer kalcium i din kost. Om du inte vet varför vikt, fråga din läkare om det. Du kan kontrollera om mat eller annan sjukdom som är orsaken.

När hon trippade i barndomen, förmodligen, uppstod. När du blir äldre, det är sant, faller mer farlig, särskilt om du har svaga ben. Spricka eller fraktur på benet kan ta lång tid att läka. Äldre människor kan ofta vara början på ett fall som är svårt att återvända. Promenad hemma är enklare med säkerhetsfunktioner såsom räcken, icke-slip-matta. För att eliminera röran från ditt sätt, både inomhus och utomhus, för att undvika fel. Att Vara Underviktig. Låg kroppsvikt, BMI på 18,5 eller mindre innebär mer risk för frakturer och förlust av benmassa. Om du är liten, benig, inte viktbärande övningar och konsultera din läkare om du behöver mer kalcium i din kost. Om du inte vet varför vikt, fråga din läkare om det. Du kan kontrollera om mat eller annan sjukdom som är orsaken.

När hon trippade i barndomen, förmodligen, uppstod. När du blir äldre, det är sant, faller mer farlig, särskilt om du har svaga ben. Spricka eller fraktur på benet kan ta lång tid att läka. Äldre människor kan ofta vara början på ett fall som är svårt att återvända. Promenad hemma är enklare med säkerhetsfunktioner såsom räcken, icke-slip-matta. För att eliminera röran från ditt sätt, både inomhus och utomhus, för att undvika fel. Om Mer Intelligent. När hon trippade i barndomen, förmodligen, uppstod. När du blir äldre, det är sant, faller mer farlig, särskilt om du har svaga ben. Spricka eller fraktur på benet kan ta lång tid att läka. Äldre människor kan ofta vara början på ett fall som är svårt att återvända. Promenad hemma är enklare med säkerhetsfunktioner såsom räcken, icke-slip-matta. För att eliminera röran från ditt sätt, både inomhus och utomhus, för att undvika fel.